kwiecień, 08, 2021Mycheck we franczyzach i sieciach sklepów
Artur SowaCofounder
Zapraszamy do poznania benefitów, które niesie Mycheck na pierwszym przykładzie użycia.

Franczyzy i sieci sklepów są dla nas wyjątkowo bliskie. Pierwsze duże wdrożenie naszego narzędzia miało właśnie miejsce w sklepach jednej z franczyz. Od sierpnia 2020 roku pracownicy kilkunastu sklepów każdego dnia wykonują zadania powierzone przez kierownictwo. Dzięki uprzejmości naszego klienta mamy możliwość podzielenia się z Wami przykładowymi zadaniami, które pracownicy wykonują.

Są to między innymi:

  • Zrób zdjęcie stoiska pieczywo do 8.00
  • Posprzątać obszar kas ( pozbyć się niepotrzebnych rzeczy, zetrzeć kurze z wag, lodówki z ciastami, lampy)
  • Wykonaj zdjęcie nr 1 alejki sklepowej do 7 rano (czy sklep jest wyfejsowany przez drugą zmianę)
  • Wpisz utarg dniowy

    Do tej pory klient i jego zespół każdego dnia pokonywał setki kilometrów pomiędzy sklepami, aby być pewnym że wszystko jest przygotowane po jego myśli. Czy sklep jest wystarczająco czysty, tak aby klienci czuli się komfortowo podczas robienia zakupów. Czy towary są wyfejsowane (czyli czy towary są ułożone etykietą do przodu). Każdy przedsiębiorca chce pilnować jakości oferowanych usług, tak samo w tym przypadku nasz klient - niestety kosztowało go to bardzo dużo czasu i wiele wysiłku. Tutaj do akcji wkroczył mycheck, który umożliwił kontrolę sprzed biurka komputera, czy ekranu telefonu. Każdy kierownik sklepu otrzymał telefon służbowy, na którym dumnie widniała nasza aplikacja - zielone koło mycheck! Kierownik regionalny i właściciel wspólnie ułożyli zadania dla swoich sklepów i voila.

    Jak to obecnie wygląda? Łącznie 355 zadań wykonywanych każdego dnia na sklepach naszego klienta robi wrażenie. Średnio każdego dnia kierownik pojedynczego sklepu ma zadanie dopilnować 20 zadań i zdać raport z realizacji poprzez aplikację mycheck. A to wszystko tylko kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej na androida i iOS. Nasz klient dla krytycznych zadań typu „Wpisz utarg dniowy” oznaczył, że chce otrzymywać natychmiastowe powiadomienie email, dzięki czemu na zakończenie dnia od razu wie o utargu poszczególnych sklepów. Może postąpić w ten sposób dla dowolnych zadań, które utworzy. Cały raport z realizacji na wszystkich sklepach otrzymuje na email po godzinie 23, wszystko w jednym miejscu. Do wszystkich raportów, także tych historycznych klient ma dostęp w aplikacji 24/7, z każdego miejsca na świecie pod warunkiem dostępu do internetu. Raport email zawiera również plik CSV, który jest importowany przez klienta każdego dnia do swojej bazy danych i tworzony jest na tej podstawie dashboard analityczny PowerBI.

    Zapraszamy do kontaktu, może będziemy w stanie wspomóc twoje przedsiębiorstwo?

Zainteresowaliśmy Cię ofertą?Przetestuj naszą aplikacje za darmo!

© 2021 Anzuro sp. zoo. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Stworzono z
w Polsce przez