szybciej rozwijaj firmę!
Mycheck to dopasowana do Twojego biznesu checklista, dzięki której Twoja firma będzie jeszcze bardziej efektywna!
Wypróbuj za darmoJako administrator masz możliwość tworzenia kont użytkowników zgodnie z liczbą zdefiniowaną w Twoim planie. Każde konto może mieć przypisaną, utworzoną przez Ciebie rolę wraz ze zdefiniowanymi uprawnieniami. Na przykład: "Jan Kowalski" będzie pracownikiem, który będzie realizował zadania - uprawnienia do aplikacji mobilnej i realizacji zadań. Poniżej znajdziesz przykładowe role wraz z przypisanymi permisjami, to Ty nimi zarządzasz!
Jednostkami w naszej gwarze nazywamy obiekty, działy w zakresie których funkcjonuje dana lista zadań. Może to być na przykład "Sklep Wilanów", "Sklep Bielany", a także "Ochrona", czy "Sprzątanie". Do jednostek przypisywane są konta użytkowników, którzy wykonują zadania, czy też zarządzają w tym obszarze.
Na sam początek zdefiniuj jednostki, możesz je w dowolnym momencie zmieniać
Utwórz schemat zadań na cały tydzień dla jednostki, zdecyduj jakie zadania mają być wykonywane w poszczególnych dniach
Przypisz konta użytkowników, którzy mają pracować w obrębie konkretnych jednostek
Zapewnij sobie komfort z wiedzą, że wszystko co miało być dzisiaj wykonane takie jest
Mycheck może mieć swoje zastosowanie wszędzie, w sklepach franczyzowych, nieruchomościach, firmach sprzątających - dosłownie wszędzie!
Dzięki intuicyjności naszej aplikacji nie musisz się martwić, że ktoś nie poradzi sobie z jego obsługą
Nie wiesz, czy w Twojej firmie sprzątającej, zostały umyte okna? Zastanawiasz się, czy w Twoim sklepie towar jest uzupełniany na bieżąco? Nie wiesz, czy na Twoim obiekcie ochrona dokonała odpowiedniej kontroli? Teraz możesz się już tego dowiedzieć! Większość przedsiębiorców i menadżerów wie, że delegowanie zadań jest ważne. Nie zawsze jednak wiadomo, w jaki sposób skutecznie egzekwować oddelegowane zadania. Efekt? Delegujemy zadania, ale nie zostają one wykonane tak jak chcieliśmy, lub co gorsze, nie są wykonywane w ogóle. Mycheck to aplikacja stworzona specjalnie dla przedsiębiorców, ludzi prowadzących zespół, niezależnie od specyfiki firmy. Każdy, nawet najlepszy menadżer przeżywał frustracje związaną z tym, że pracownicy nie realizują zadań zgodnie z jego wyobrażeniem. A czasem nawet te najprostsze zadania, okazują się nie wykonane w ogóle. Dlatego został stworzony Mycheck. Dzięki powiadomieniom z realizacji zadań, zyskujesz komfort oraz pewność, że zadanie zostało wykonane poprawnie.
Wraz z zadaniami, dostarczasz dokładną instrukcje ich wykonania, przejrzyście przedstawiasz cele. Dzięki temu, pracownik będzie wiedział dokładnie czego od niego oczekujesz, a ryzyko popełnienia błędu zostanie zminimalizowane. Przełoży się to na komfort oraz jakość jego pracy. Ty jako pracodawca, menadżer zyskujesz pewność, że zadanie zostanie odpowiednio wykonane. Sam decydujesz co będzie w tekście polecenia. Wyjaśnij pracownikowi, z jakim rezultatem chcesz mieć do czynienia po ukończonym zadaniu. Przedstaw cele dla zadania, które delegujesz. Określ, ile pracownik ma czasu na osiągnięcie pożądanego rezultatu. Im bardziej precyzyjnie określisz jak ma wyglądać pożądany rezultat końcowy delegowanego zadania, tym bardziej zminimalizujesz ryzyko niepowodzenia. Częstym powodem niepowodzenia zadania jest problem w zrozumieniu go przez pracownika. Opisz własnymi słowami jak dane zadanie wykonać. W praktyce przełoży się to na łatwiejsze określenie realnego powodu niepowodzenia, nie będzie "bo nie wiedziałem jak" :)
Mycheck usprawnia pracę Twoją i całego Twojego zespołu. Udostępniamy Ci raporty z wykonania zadawanych poleceń w wersji online. Raporty mailowe z odpowiedziami oraz dołączonym plikiem CSV to najlepszy obraz wykonanej pracy. Umożliwi Ci to ocenę pracy zespołu oraz szybkiego reagowania, rozwiązywania problemów w razie gdyby się pojawiły. To najlepsze narzędzie w Twoich rękach, jedyna aplikacja, która w tak dokładny sposób usprawni Twoją pracę oraz pracę Twojego zespołu. Najlepszym sposobem na minimalizowanie problemów - nawet tych najmniejszych, jest szybka reakcja. Dokładnie taką możliwość daje Ci Mycheck dzięki natychmiastowemu raportowaniu. Oczywiście to Ty również decydujesz o tym, jakie raporty chcesz otrzymywać. Aplikacja pomoże Ci rozwinąć Twoje przedsiębiorstwo, zwiększyć dochody oraz zaoszczędzić własny czas. To Mycheck dopilnuje, czy Twoje zadania zostały poprawnie wykonane! Pliki CSV mogą być dalej procedowane w Twoich wewnętrznych systemach, wspaniałe prawda?